Pirkimo sąlygos

1. Bendrosios sąlygos

1.1. iPark transporto priemonių stovėjimo aikštelė (toliau – Aikštelė) yra privati Aikštelės valdytojo MB Gerovės paieškos (toliau – Administratorius) teritorija.

1.2. Šios taisyklės (toliau- Taisyklės) reglamentuoja transporto priemonių parkavimą Aikštelėje. Laikoma, kad transporto priemonių valdytojai ir/ar savininkai (toliau- Klientas/ai), besinaudojantys šia Aikštele, su Taisyklėmis yra susipažinę ir įsipareigoja jų laikytis.

1.3. Klientai įsipareigoja sumokėti už transporto priemonių parkavimą Aikštelėje Taisyklėse nustatyta tvarka ir tarifais.

1.4. Įvažiavimą į Aikštelę ir apmokėjimą už transporto priemonės parkavimą aikštelėje reglamentuoja el. puslapyje www.iPark.lt esančios taisyklės.

1.5. Tuo atveju, jeigu klientui kyla bet kokių su Taisyklių aiškinimu arba jų taikymu susijusių klausimų, klientas gali pasiteirauti Administratoriaus kreipdamasis į jį telefonu +370 664 42120 arba el. paštu info@ipark.lt.

1.6. Įvažiuoti į Aikštelę leidžiama tik registruotoms transporto priemonėms i) el. puslapyje www.iPark.lt sumokėjusioms už parkavimą, ii) ir kurių valstybinis registracijos numeris yra patvirtintas jam skirtoje vietoje (KET 237 punktas) ir aiškiai matomas (KET 4 priedas, 1 punktas).

1.7. Minimalus parkavimo Aikštelėje laikas yra 1 para. Para prasideda 00:00 ir baigiasi 23:59 (praėjus 24 valandoms.)

1.8. Transporto priemonės turi būti statomos vadovaujantis Aikštelėje esančiu ženklinimu. Draudžiama statyti ir/ar palikti stovėti transporto priemones pažeidžiant KET dėl transporto priemonių parkavimo.

1.9. Klientai, atlikdami manevrus Aikštelėje, privalo vadovautis KET. Atkreiptinas dėmesys į „dešinės rankos“ taisyklę.

1.10. Administratorius neatsako už transporto priemonių ir juose esančių daiktų saugumą. Klientas atsako už Aikštelėje esančio materialaus turto sagadinimą ir privalo visiškai atlyginti padarytą žalą.

2. Paslaugų rezervacija

2.1. Klientas turi teisę iš anksto rezervuoti paslaugą tik susipažinęs su Tinklapyje skelbiamomis šiomis Taisyklėmis.

2.2. Rezervacija yra išankstinė. Jai atlikti reikalingas kliento telefono numeris, automobilio valstybinis numeris ir elektroninio pašto adresas (pageidautina, nes į jį atsiunčiamas rezervacijos patvirtinimo laiškas su išsamia atvykimo iki aikštelės bei užsakymo informacija).

2.3 Rezervacijoje įvesti kliento duomenys yra saugomi ipark.lt duomenų bazėje tam, kad būtų galima suteikti paslaugą. Trečiosioms šalims kliento duomenų Administratorius neperduoda, išskyrus atvejus, kai to reikalauja valstybinės institucijos remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais.

2.3. Jeigu klientas neįvedė/neteisingai nurodė ar nori pakeisti telefono numerį, automobilio valstybinį numerį ar kt. duomenis, klientas turi kreiptis pagalbos telefonu +370 664 42120 ar elektroniniu paštu info@ipark.lt.

2.4. Paslaugos rezervavimo patvirtinimas, atvykimo iki aikštelės ir naudojimosi ja informacija yra nurodoma elektroniniame laiške, kuris siunčiamas kliento nurodytu elektroninio pašto adresu.

2.5. Klientas gali nemokamai pakeisti rezervavimo laikotarpį arba atšaukti rezervavimą, likus ne mažiau kaip 24 val. iki rezervuoto Paslaugų termino pradžios, kreipdamasis į administraciją el. paštu info@ipark.lt arba telefonu +370 664 42120.

2.6. Atšaukus rezervaciją likus 24 val iki jos pradžios, klientui grąžinama visa iš anksto sumokėta rezervacijos suma. Susisiekus su ipark.lt administracija vėliau nei 24 val. iki rezervacijos termino pradžios, ar nepasinaudojus paslauga, pinigai klientui nėra grąžinami.

3. Naudojimo instrukcija

3.1. Norėdami įvažiuoti į Aikštelę skambinkite telefono numeriu, nurodytu ant kelio užtvaro (šlagbaumo). Skambinant nurodytu numeriu reikia palaukti kvietimo signalo ir skambučio atmetimo signalo. Sistema identifikavusi Jūsų telefono numerį, jį susieja su Jūsų transporto priemonės valstybiniu numeriu ir užtvaras (šlagbaumas) pakeliamas. Galite įvažiuoti į Aikštelę. Skambindami nurodytu numeriu patvirtinate, jog esate susipažinę su naudojimo Aikštele taisyklėmis ir įsipareigojate jų laikytis.

4. Atsakomybė

4.1. Klientui nesilaikant Taisyklių 1.5 punkto reikalavimų, Administratorius teisės aktų nustatyta tvarka turi teisę pašalinti transporto priemonę iš Aikštelės. Tokiu atveju yra kviečiama policija o Visos priverstinio transporto priemonės pašalinimo iš Aikštelės išlaidos ir kitokios neigiamos pasekmės (įskaintant baudas, transporto priemonės saugijimo specialioje aikštelėje išlaidas ir kt.) tenka Klientui. Be to, Kliento tranpsorto priemonei gali būti uždrausta įvažiuoti į Aikštelę.

4.2. Klientui draudžiama atlikti bet kokius veiksmus, kuriais gali būti siekiama išvengti prievolės atsiskaityti už transporto priemonės parkavimą Aikštelėje ( bandymas įvažiuoti ar išvažiuoti paskui kitą transporto priemonę ir kt.).