Pirkimo sąlygos
1. Bendrosios sąlygos
1.1. iPark transporto priemonių stovėjimo aikštelės (toliau – Aikštelės) yra privačios valdytojo MB Gerovės paieškos, įmonės kodas - 305438774, adresas - Aušros g. 12, Kaunas (toliau – Administratorius), teritorijos.
1.2. Aikštelių adresai: Šaltinių g. 3, Šaltinių g. 2, Vilniaus g. 66a (Karmėlava).
1.3. Šios taisyklės (toliau- Taisyklės) reglamentuoja transporto priemonių parkavimą Aikštelėje. Laikoma, kad transporto priemonių valdytojai ir/ar savininkai (toliau- Klientas/ai), besinaudojantys šia Aikštele, su Taisyklėmis yra susipažinę ir įsipareigoja jų laikytis.
1.4. Klientai įsipareigoja sumokėti už transporto priemonių parkavimą Aikštelėje Taisyklėse nustatyta tvarka ir tarifais.
1.5. Tuo atveju, jeigu klientui kyla bet kokių su Taisyklių aiškinimu arba jų taikymu susijusių klausimų, klientas gali pasiteirauti Administratoriaus kreipdamasis į jį telefonu +370 664 42120 arba el. paštu info@ipark.lt.
1.6. Įvažiuoti į Aikštelę leidžiama tik registruotoms transporto priemonėms i) el. puslapyje www.iPark.lt sumokėjusioms už parkavimą, ii) ir kurių valstybinis registracijos numeris yra patvirtintas jam skirtoje vietoje (KET 237 punktas) ir aiškiai matomas (KET 4 priedas, 1 punktas).
1.7. Minimalus parkavimo Aikštelėje laikas yra 1 para. Para prasideda 00:00 ir baigiasi 23:59 (praėjus 24 valandoms.)
1.8. Transporto priemonės turi būti statomos vadovaujantis Aikštelėje esančiu ženklinimu. Draudžiama statyti ir/ar palikti stovėti transporto priemones pažeidžiant KET dėl transporto priemonių parkavimo.
1.9. Klientai, atlikdami manevrus Aikštelėje, privalo vadovautis KET. Atkreiptinas dėmesys į „dešinės rankos“ taisyklę.
1.10. Administratorius neatsako už transporto priemonių ir juose esančių daiktų saugumą. Klientas atsako už Aikštelėje esančio materialaus turto sagadinimą ir privalo visiškai atlyginti padarytą žalą.
2. Paslaugų rezervacija
2.1. Klientas turi teisę iš anksto rezervuoti paslaugą tik susipažinęs su Tinklapyje skelbiamomis šiomis Taisyklėmis.
2.2. Paslaugų rezervacija atliekama svetainėje www.iPark.lt
2.3. Mokėjimo būdai: mokėjimo kortele, mokėjimo inicijavimu per bankus Citadele, Swedbank, Šiaulių bankas, Luminor, SEB, Revolut,
2.4. Rezervacija yra išankstinė. Jai atlikti reikalingas kliento telefono numeris, automobilio valstybinis numeris ir elektroninio pašto adresas.
2.5 Rezervacijoje įvesti kliento duomenys yra saugomi ipark.lt duomenų bazėje tam, kad būtų galima suteikti paslaugą. Trečiosioms šalims kliento duomenų Administratorius neperduoda, išskyrus atvejus, kai to reikalauja valstybinės institucijos remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais.
2.6. Jeigu klientas neįvedė/neteisingai nurodė ar nori pakeisti telefono numerį, automobilio valstybinį numerį ar kt. duomenis, klientas turi kreiptis pagalbos telefonu +370 664 42120 ar elektroniniu paštu info@ipark.lt.
2.7. Paslaugos rezervavimo patvirtinimas, atvykimo iki aikštelės ir naudojimosi ja informacija yra nurodoma elektroniniame laiške, kuris siunčiamas kliento nurodytu elektroninio pašto adresu.
3. Rezervacijos atšaukimas, laikotarpio keitimas
3.1. Klientas gali nemokamai atšaukti rezervaciją arba pakeisti rezervacijos laikotarpį informavęs ipark.lt administraciją el. paštu info@ipark.lt arba telefonu +370 664 42120 iki rezervacijos laikotarpio pradžios likus ne mažiau kaip 24 valandoms.
3.2. Pagal 3.1. punkto sąlygas atšaukus užsakymą, gražinama 100% užsakymo sumos tuo pačiu mokėjimo būdu, kuriuo Klientas mokėjo atlikdamas rezervaciją.
3.3. Klientui pakeitus laikotarpį, priemoka arba gražintina suma apskaičiuojama pagal naujo laikotarpio kainodarą.
3.4. Pinigų gražinimai už atšauktą užsakymą, pakeisto laikotarpio permoką ir kiti mokėjimai yra vykdomi tik į SEPA bankines sąskaitas, eurais, nepriklausomai nuo to, kokia valiuta buvo atlikta rezervacija. Jeigu rezervacija atlikta kita valiuta, mokėjimas eurais apskaičiuojamas pagal gražinimo dienos valiutos kursą.
4. Naudojimo instrukcija
4.1. Norėdami įvažiuoti į Aikštelę skambinkite telefono numeriu, nurodytu ant kelio užtvaro (šlagbaumo). Skambinant nurodytu numeriu reikia palaukti kvietimo signalo ir skambučio atmetimo signalo. Sistema identifikavusi Jūsų telefono numerį, jį susieja su Jūsų transporto priemonės valstybiniu numeriu ir užtvaras (šlagbaumas) pakeliamas. Galite įvažiuoti į Aikštelę. Skambindami nurodytu numeriu patvirtinate, jog esate susipažinę su naudojimo Aikštele taisyklėmis ir įsipareigojate jų laikytis.
5. Atsakomybė
5.1. Klientui nesilaikant Taisyklių 1.5 punkto reikalavimų, Administratorius teisės aktų nustatyta tvarka turi teisę pašalinti transporto priemonę iš Aikštelės. Tokiu atveju yra kviečiama policija o Visos priverstinio transporto priemonės pašalinimo iš Aikštelės išlaidos ir kitokios neigiamos pasekmės (įskaintant baudas, transporto priemonės saugijimo specialioje aikštelėje išlaidas ir kt.) tenka Klientui. Be to, Kliento tranpsorto priemonei gali būti uždrausta įvažiuoti į Aikštelę.
5.2. Klientui draudžiama atlikti bet kokius veiksmus, kuriais gali būti siekiama išvengti prievolės atsiskaityti už transporto priemonės parkavimą Aikštelėje ( bandymas įvažiuoti ar išvažiuoti paskui kitą transporto priemonę ir kt.).
6. Ginčų sprendimo sąlygos
6.1. Prašymą / skundą dėl Administratoriaus teikiamos paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/.